Post by tergasebosym on Mar 7, 2022 3:35:57 GMT 12
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zombie War Idle Defense Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zombie War Idle Defense Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Zombie War Idle Defense Game 2022 version ▞▞▞
Underholdende ganske moro på farten, det er et bra spill noen ganger blir jeg lei av det
Rått
Dette spillet er veldig bra spillet mitt har gjort, så jeg vil spille spillet ditt
Sikkerhetskopiere hovedproblem han bs
Zombie War Idle Defense Game Casual games psa
Det beste forsvarsspillet jeg noen gang har spilt dette spillet er bedre enn andre, takk for å lage dette spillet
Zombie War Idle Defense Game APK 113 nedlasting for Android ...
Ikke spill dette spillet .. admin har ingen handlinger om fb-synkroniseringsproblem. Dagene jeg brukte var for ingenting
Fine spillutfordringer
Dunk Shot آرکید mwfo
Har faktisk brukt penger på denne, oppgraderte telefoner nå kan jeg ikke få tilbake den gamle kontoen.
IKKE start dette spillet. Hvis du ikke bruker penger, gir ikke utvikleren deg tilgang til ukentlige arrangementer. De har også nettopp introdusert et nytt VIP-system der spillere som bruker penger har bedre statistikk, som ikke kan skaffes med annet enn ekte penger, enn gratisspillere. GRATIS spillere ser på annonser og genererer i utgangspunktet inntekter for utvikleren, men de er alltid svakere i pvp enn pengespillere. Men hvis du elsker å se annonser og være den svakeste spilleren. Nyt LMAO
Trenger ledige penger tilbake og poeng
Bra spill, men trenger å kjøpe sterke helter
Ok tidligere sa jeg at ikke endre noe på spillet, fortsatt et fint spill, men kan du ta alle tilbudene og annonsene av det gjør telefonen min så treg at jeg ikke engang kan spille spillet
P.K
Ganske morsomt spill
Spillet mitt zombiekrig fungerer ikke
Jeg liker det såååå mye, men vær så snill å endre alle heltene slik at du kan kjøpe dem med edelstener for 3000 eller 2000 eller 1000 plz, men jeg elsker det fortsatt, takk du vil fortsatt gi det 🌟🌟🌟🌟🌟 så ja, jeg redigerte det jeg elsker det fortsatt, eller hvis det var 100 stjerner, vil jeg gi det 💯 det er fordi bokstaven min er 285/500, men jeg kan gjøre mer, legg til flere skinn som er deg 10 000 edelstener og fikse feilen som gjør det til mannen du får i helter som dreper det dose ikke la da å skyte, men et godt spill thx hvis du fikser det vil jeg være veldig fornøyd
Dette er et morsomt spill jeg elsker det
Siste GRATIS Android-spill - Utgivelser, anmeldelser, triks
Oo
Da jeg først startet dette spillet, var det mange gode måter å få daglige utfordringer og edelstener nå, det er stoppet, og ingenting forfriskende det er som om den eneste måten å komme seg på nå er å trekke frem lommeboken
Beste forsvarsspill
Det er gratis, så jeg forstår annonser, men dette spillet er sannsynligvis det verste jeg har sett. Jeg likte det å fortelle at jeg gjorde en bølge og det tvang en annonse på meg som var meg ferdig.
Spillet ditt suger det er til og med mange annonser jeg håper du dør din dumme eier du vil ikke engang la meg laste ned
Betal for å oppgradere, gratis å spille gir deg så langt og blir kjedelig. Jeg vil ikke bruke penger på dette spillet. nivået av zombier endres aldri, og de har ikke midler til å oppnå nok inntektsoppgradering. Så i forstand er det ikke inaktivt spill mer korrupt inaktivt spill for å bruke penger i spillet for å oppgradere.
Det er superduper moro og oppdateringene er veldig morsomme
Enkel å spille. Så gøy. Jeg håper det forblir slik 🤣
Veldig morsomt, flott tidsmorder, det kan være lønnsomt å vinne, men det er ikke påtvunget deg på noen måte. Nå de tingene jeg skulle ønske var litt bedre som smiutstyr, jeg har MYE skinnutstyr, men du kan bare smi de sjeldne tingene med grønn bakgrunn eller bedre. Se jeg tror at du skal kunne smi læret fra si en 1-stjernes skinnhjelm til en 3-stjerners skinnhjelm og kunne ta det og gjøre det om til en sjelden hjelm og gjøre videre.scenario går mot hjelmer, rustninger, støvler .Så videre
Moro
Det er greit
Det lar meg ikke komme gjennom opplæringen
Hyggelig
Én stjerne jeg kan ikke installere den
Jeg er ikke joseph venida, jeg er far til joseph venida, hans sønn min. Jeg heter Victor Nacario Venida. Jeg spiller akkurat nå.
Etter flere dager med spilling da jeg gikk til spillearenaen måtte jeg logge inn og ut, og jeg mistet alt. jeg vil ha pengene mine tilbake
Det er et bra spill
kjedelig