Post by tergasebosym on Mar 7, 2022 3:57:10 GMT 12
------------------------------------------
▶▶▶▶ Score! Hero 2022 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Score! Hero 2022 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendelige ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Score! Hero 2022 2022 version ▞▞▞
Meget kunne forbedres ved du. Ligesom afleveringen skal de være helt tomme perfekte, hvilket i virkeligheden er en 1 ud af 10 chance. Det er super frustrerende ikke at lyve. Jeg kan dog godt lide spillet, det er udfordrende for ballspillere, men det har passeret virkelighedens punkt. Det er lidt for meget
Score helt! Lige udviklet 👍
Så jeg spillede en fucking level 2h. Og til sidst fik jeg endelig det, men dumt spil styrtede og genstarte det niveau ...
På pc ser karakteren ikke normal ud, de er gennemsigtige og det er virkelig mærkeligt, men generelt fantastisk spil
dette spil er utroligt. det opfører sig nogle gange forkert, men det er dog godt.
Det er godt, men jeg kunne godt lide den tidligere version mere....
Sjovt, mænd urealistisk
Spillene er et sus. Designet til at få dig til at bruge penge på mere energi. AI'en er patetisk. Modstandsspillere er i stand til at bevæge sig alle retninger for at vinde bolden, men brugerne er statiske, selv når de er fremhævet. Ofte når modstanderen afleverer til en spiller formår den at trække sig ca. 50 yards tilbage og få bolden. Frustrerende spil for at sige det mildt. 1 stjerne er for højt til at rangere dette spil
Fantastisk grafik, strålende gameplay, en af de bedste fodboldkampe, jeg nogensinde har spillet.
Når spillet virker, er det fint, det er bare et mobilspil. Men det virker MEGET sjældent. Der er særlige niveauer designet til at få dig til at fejle dusinvis af gange, så du vil bruge rigtige penge på det. Jeg er helt overbevist om, at hvis du kodede en bot til at spille spillet perfekt, ville den stadig tabe på en række niveauer. Du kan spille PRÆCIS på samme måde flere gange, og tingene vil stadig ændre sig, fra dine holds ai og modstående ai, indtil spillet beslutter, at du har fejlet nok, og giver dig den rigtige RNG.
genialt det er bare keeperen til tider er uovervindelig, så nu spilder du en masse hjerter, men anstændigt spil
God grafik og alt undtagen alle forsvarsspillere og målmænd er bare supermand, forsvarsspillerne kommer løbende fra omkring 20 yards og tackler mig bare, også målmændene kan redde ethvert skud, der går i nederste hjørne og øverst. De kan også redde skud, som målmænd som alison og David De Gea ikke kan
Godt men grimt Jeg kan ikke lide grafikken og farverne, det er for kedeligt
Anstændig idé, men efter lvl 20ish bliver målmændene til guds og redder alt. Jeg sidder fast på lvl 36, hvor jeg skal score 3 mål, 1., let, 2. let, 3. umulig, og hvis du misser... gæt hvad? Start fra start ... medmindre du betaler ... skuffende.
→ GoPro Hero9 Black Udstyr og Tilbehør | Fri Fragt - Evermart
Meget godt spil, intet internet er meget godt spil. Imponer det
Når du kommer til niveau 46 er det umuligt, og det halter meget
Har ikke lært meget af den første kamp. I det første spil holdt målmænd hvert skud væk, det ligner her, men nu kan du ikke engang holde bolden normalt. Fra 11 spillere i feltet er der 2 af dem. Hver gang du forsøger at aflevere, opfanger de altid bolde. Du taber hvert eneste forsøg PÅ KUN ET SPIL. Det er godt, at spillet har licens til nogle af de bedste ligaer, men det er generelt uspilleligt.
Dette spil er sjovt til tider, men hvorfor når du taber bolden, så forlader spilleren den bare, når du ville prøve at få den tilbage, hvis det var som andre spil. Vi har brug for en opdatering, og vi skal ændre den måde, vi taber bolden på
... legendariske Chelsea-hold og udmærkede sig bl.a. ved at score det mål, der sikrede The Blues Premier League-mesterskabet i 2006. ... MARTS 2022.
når først grafikken er indstillet, kan den ikke ændre sig
Jeg forstår ikke hvorfor dette er 400+MB. Det er det samme som den sidste scorehelt, og den gamle var kun 76 MB. Men alligevel gav jeg 3 stjerner på grund af, hvor fornøjelig score hero er og var
Dejligt interaktivt spil, der er vanedannende...
Præskriptivt format for scoring efterlader bitter efter smag og kvæler de sjove og innovative alternativer
Dette spil er ganske tydeligt rigget. Hvis spillet ikke vil have dig til at slå et niveau endnu, vil du simpelthen ikke være i stand til det. Dette gør det muligt for spillet at give dig mere reklame i spillet eller måske købe ekstra liv. Sæt simpelthen, spil ikke din tid med dette spil. Det er en con.
Selve spillet er godt, men spillerne er hjernedøde
Spillet er frustreret 🥴 og energien vil hurtigt falde
The Sun: Key of Heaven Akcja leca
Et sjov og tidsdrevne spil. Meget hyggelig og udfordrende.
Niveau 160 er en international kamp, men kommentaren nedenunder nævner dit klubhold i stedet for. Bare et heads up. God kamp :)
Jeg har haft mit "særtilbud" ved at udløbe hver time i et stykke tid nu. Var faktisk nødt til at gå og deaktivere alle meddelelser for det i Android-indstillinger
Virkelig skuffet, fordi de gør det såååå svært, selv på de begyndende niveauer.. du er begyndt at hade dette spil, fordi det ligesom har et hårdt spilsæt..kan ændre min anmeldelse, hvis de gør det nemmere at spille, og hvorfor også have liv ? Bare gør det ubegrænset spil, så vil alle være i stand til at spille i lang tid
fantastisk spil, men problemet er, at der ikke er premier league på spillet, men alt er ok 👍👍👍👍
Jeg har ikke nok lagerplads til opdateringen, og jeg vil ikke slette mit yndlingsspil, kan du lave det, så du ikke behøver at lave opdateringen, spillet er godt, men jeg vil ikke opdatere.
godt spil.. men ikke meget ændret fra det gamle spil.
Meget godt spil, men GK er for op, ligesom OG ville gøre det til 5 stjerner, hvis det var nervøst
det hjælper min søn med at lære fodbold
Spillet er fint, men tanken om at fejle ved målet og starte igen er noget vrøvl
Er sjovt, men nogle baner er bare dårlige, da målmanden er førsteklasses i hver eneste kamp, men langskud der er ubrugelige. de teleporterer hen over målet, og når jeg får bolden, tager nogle spillere en berøring af bolden og forlader den, og andre gange står en forsvarsspiller bare foran bolden, så du ikke kan sende den nogen steder, og hvis en forsvarsspiller banker bolden med hans lilletå stopper angriberen bare, og det er det. Det eneste, de skal gøre, er at ordne dette, og det er et rigtig godt spil